Bra dag

Tjena!

Idag är verkligen en bra dag måste jag säga! Ellen har bakat färskt bröd och vi har prästost till! :D
Det är tillräckligt kallt för ha mjukisar!! Första gången sen vi kom hit som jag sätter på mig långbyxor utan att gå ut för att partya eller för en finmiddag. Känns bra.
 
Ellen har lite jobbig mage sådär så hon är inte lika happy som jag men tror ändå hon är glad för nu efter jag publicerar detta så ska vi kolla på en jobbig "tjejfilm" med massa kärlek och sånt...
 
Mer som hänt... Ja! Vi var uppe på ett stort berg nu när Ellens mormor och morfar var här och hälsade på. Väldigt ballt måste jag säga, längst upp på berget aka tibidabido så fanns dessutom en liten nöjespark (eller den kanske inte var så liten, såg inte så mycket av den, men den var lixom i berget :O) och längst längst på toppen var det en riktigt ball kyrka. Bilder nedåt!
 
 
Super utsikt överallt.
Nu blev det en konstig bild... orkar inte ladda upp en ny då det tar en evighet så ni får en kyrka och david... tvåvånings kyrka var det i alla fall, väldigt ballt!
 
Men japp, adios!

Kommentarer:

1 Anton din lilla bro:

Väldig fin kyrka, synd att inte vi fick se den!
⛪️😉

Kommentera här: