Dagen då inget blir som man tänkt sig

Hej!
 
Den här dagen har än så länge varit rätt så konstig... Fast besluten om att börja träna och faktiskt lite taggad hade jag bestämt att vi skulle till gymmet idag. Men så när vi står på tunnelbanan frågar David om vi verkligen ska träna när jag brinner upp inombord pga så otroligt varm, hostar och nyser konstant och snorar som bara den. Jaha nähä det var kanske inte en så bra idé trots allt.. Så vi går av vid en annan tunnelbanestation och äter frozen yoghurt i solskenet. Tar en promenad hem och David går och spelar volleyboll och jag ska vara hemma och kurera mig/plugga. Obs! Måste verkligen plugga. Har hamnat i ett sånt där läge där jag har så mycket att plugga att jag inte orkar göra någonting alls. Skönt. Borde ha pluggat i en och en halv timme nu, men har istället:
- Läst femtioelva stycken bloggar om resor, träning, mat, musik, och annat som hör livet till.
- Lyssnat på sjuttiosjutusen låtar och dansat och sjungit i vårt vardagsrum. Ja, jag är ensam hemma. Och jag har sån otrolig scenabstinens idag. Vill bara stå på en scen och sjunga, dansa, uppträda.
- Satt på tevatten men glömt bort det så det står och kokar igen nu. Bra där Ellen.
- Bytt kläder tre gånger. Temperaturen i min kropp verkar ha svårt att bestämma sig...
 
Nej men om man kanske skulle börja skriva den där texten jag måste skriva då kanske... Har ju i alla fall tagit upp ett word-dokument. Bra början!
 
Haha, ha det bra och hoppas ni är mer diciplinerade än vad jag är idag.
 
Hasta luego!
 

Kommentarer:

1 Marie Arnfjell:

Härliga Ellen....du är bara så fantastisk. Din dag låter som många andras och du....du är inte ensam om att dansa och sjunga för dig själv:)
Krya på dig.
Kram kram Marie

Svar: haha tack så mycket! Nä jag antar att de flesta gör det, fast i smyg... Kram på er!
ellenskarameller.blogg.se

Kommentera här: