Hola chicos!

Jag verkar ha dragit på mig någon jobbig förkylnind (som vanligt...) som innebär att jag har jätteont i huvudet och i halsen... Har varit lite upp och ner nu några dagar men idag var det riktigt jobbigt, extra tråkigt eftersom min mormor och morfar är här och jag vill orka umgås med dem! De firar förresten 47-årig bröllopsdag idag, Grattis till er! Ni är så fina tillsammans. :)
 
Annars har vi väl inte gjort så mycket. Turistat och fikat en massa med mormor och morfar, som alltid när man är med dem. Vi klagar inte! Nu ska vi faktiskt sova, jag vet, det är tidigt för oss men försöker få in lite bättre, dvs tidigare. Men David är ganska bra på att dra ut på saker. "Jag ska bara göra en sak till..." Känns det igen?
 
Haha, nä men nu ska jag sluta så han inte hinner se vad jag skriver...
 
Hoppas ni har det fint, vi tänker mycket på er där hemma!
 
KRAMAR från Barca

Kommentarer:

1 Anton din lilla bro:

Stackars dig!😭
Hoppas det blir ner o upp snart!
Krya på dig!😉

Kommentera här: