La familia ha vuelto a Suecia

idag har vi ätit frukost med fina familjen för att sedan kramas hej då och säga "vi ses om sex veckor". Inte den muntraste dagen kanske, men det är i alla fall drygt sex veckor tills jag får se dem igen, och inte tio som det var innan de kom hit. Vi har umgåtts med dem hela dagarna och därför har vi inte uppdaterat, förlåt! Vi har gjort turistiga saker och ätit väldigt mycket gott! Dessutom har vi hört en väldigt massa svenska i veckan, märks att det har varit höstlov hemma i sverige! Här har det varit Halloween med fester och läskiga utklädnader, men vi hoppade det eftersom la familia var här. Eftersom de var här har jag knappt ens tänkt på plugg i tre dagar, så det är väl dags för mig att sätta igång nu... Har några texter att skriva och vill ha det avklarat innan nästa besök, vilket är mina fina mormor och morfar som kommer hit på lördag! Vädret här är så skönt just nu om ni frågar mig. Det är höst och det känns, luften är inte lika fuktig och det blåser kallt. Om kvällarna gäller det att bylsa på sig för då kan det va svinkallt (=under 10°) men på dagarna är det runt 20°. Beroende på om man är i solen och det är vindstilla eller om man är i skuggan och det blåser så är det två helt olika tempuraturer! Men det är faktiskt skönt med lite kyla. Känner dock att jag kommer avlida när jag kommer hem till Sverige i December... Hoppas ni står ut i kylan! Kram :)  

Kommentarer:

1 amanda:

<3<3<3 kom hem och kramas med mig. Gud vad vi ska dansa till Bailando så snart vi ses!

Svar: Åh klart vi ska! Längtar <3<3
ellenskarameller.blogg.se

2 Anton din lilla bro:

Ellen! Varför sa du inte att du skulle lägga ut bilden på bloggen?! Det var inte snällt !!!
😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩

Svar: Vadå, skäms du Anton? ;) Du är ju för rolig... Vi saknar dig redan toker! KRAAAAAM :)
ellenskarameller.blogg.se

Kommentera här: