Sommardagar i November

Hola guapas!
 
Idag och igår har vi haft sommardagar här i Spanien, 22-23 grader och strålande sol! Vi har kunnat gå barbenta och solglasögonen har fått åka på. Underbart! Ikväll gick vi en kvällspromenad upp på ett berg som ligger nära där vi bor. En himla massa trappor men det var så värt det när vi kom upp! En fantastisk utsikt och mysiga trädgårdar och maffiga hotell att se på. David klagar på att det här landet gör honom så harmonisk... Mysigheten gör honom också arg. Han är lite speciell... Men jag tycker om honom ändå!
 
Nu ska vi äta fruktsallad och se på nån mysig film eller serie. Imorgon är jag ledig (Jippie) men måste plugga massor eftersom min mormor och morfar kommer på lördag och jag inte vill behöva plugga så mycket när de är här.
 
Hoppas ni har det bra!
 
Puss och kram,
 
Ellen och Davvvvvvvve ;)

Kommentarer:

1 Anton din lilla bro:

E' det så varmt efter vi har varit där !😤
Hur högt var berget? 🗻

Svar: berget var 517 meter som högt där vi var tror jag :) Ja, idag har det varit lite över 20 grader, jätteskönt! Saknar dig min sötisbro! KRAM <3
ellenskarameller.blogg.se

Kommentera här: