Hösten har anlänt!

Från och med igår är det höst även i Barcelona! Det svängde verkligen om på en dag, i måndags låg vi på beachen och jag badade och igår var det långbyxor på och kalla vindar... Brr! Jag tycker ändå det är skönt med kall luft och lite höst, mysigt! Dock tycker jag lite synd om min familj som kommer imorgon, eftersom de går miste om värmen! Dessutom har de redan börjat sätta upp juldekorationer på gatorna, galet men ganska mysigt det med. Gick även förbi en affär som bara sålde julsaker och främst julkalendrar idag. Det blir nog en och annan visit dit...
 
Dessutom måste jag faktiskt berätta (dvs, skryta...) om att jag och David var ute och sprang igår! Yes, nu när det äntligen blivit kallt tänkte jag att jag faktiskt skulle ge det en chans, och bränna lite av alla onyttigheter jag lyckas få i mig här... Så vi var ute och sprang! Aren't you proud/förvånad of me? ;)
 
Hoppas ni också har det mysigt och höstigt!
 
Kram :)

Kommentarer:

1 Marie Arnfjell:

Så ni har fått höst nu....visst är det en viss charm med den oxå:
Så kul att ni båda springer nu, bra gjort Ellen.

Hälsa alla från oss.
Kram kram

Kommentera här: