Ljuset i tunneln

Hej alla fina!
 
Förlåt för att vi har varit otroligt dåliga på att uppdatera den här veckan. Jag har haft fonetik hela dagarna och för er som inte vet hur det är kan jag tala om att det förvandlar ens hjärna till potatismos och alla lyckokänslor överger kroppen. Men, ljuset i tunneln var Siri! Japp, för när jag i onsdags hade haft min sist fonetiklektion, då kom Siri till underbara Barcelona! Det är jättekul att ha henne här, hon bor till och med hos oss! Hon ska vara här i en vecka och hittills har vi haft det så mysigt. Igår lagade hon lyxmiddag åt oss, lax(som är svindyrt här)! Det var länge sen; jag åt så mycket, jag åt så gott och vi slapp laga maten! Underbart! 
 
Idag har jag ingen skola och det ska bli dåligt väder så planen är väl typ att vi ska shoppa lite... David mådde bättre men kände sig tyvärr sämre igår kväll så han ska nog mest ta det lugnt idag stackaren. 
 
Mer utförligt inlägg kommer senare!
 
Ha det fint, 
 
KRAM

Kommentera här: